Follow Me

Monday 1 December 2014

Tawaran dari Giatmara

Assalamualaikum
Haiii readers...

Next entry kali ni memang nak bagitaw yang aku baru dapat panggilan daripada Giatmara Grik untuk mengikuti kursus jahitan yang aku pilih...Wahhh happy tergolek-golek...Memang la ramai yang cakap keputusan aku ni keputusan yang paling bodoh aku buat but for me as long as my parents support memang aku akan go on with that..Lagipun Giatmara ni dekat je dengan rumah aku and of course kos minyak dan makanan toksah pikiaq dah..huhuhuhu

Yela setiap orang ada flow diorang masing-masing..Tapi bagi aku flow dalam bidang ini sangat cerah memandangkan negara kita dah semakin ramai golongan professional tapi masih kekurangan kaki dan tangan dalam bidang kemahiran ni...

Insyallah sekiranya aku diterima di Giatmara pada bulan January ni memang penuh la diary hidup aku dengan pelbagai aktiviti yang best yang dah aku rangka pada hujung tahun ni..huhuhu

Semua orang ada plan dia sendiri..Kita seharusnya memberi nasihat atau dorongan kepada seseorang dan janganlah memperlekehkan orang lain okayy..

Wish me a luck in my life...:)


No comments:

Post a Comment