Follow Me

Tuesday 16 September 2014

Shopping time di Lee/RMY Bundle

Salam...

hii uolls....

haaa??bundle je tempat ko shopping Nur??benda2 macam gini memang selalu orang akan cakap kat kite..Actually for me lah kan there is no wrong la if you shopping kat bundle..Nak malu buat apa..nanti basuh2 cantik jugak baju tu..

Kalau aku nak spent duit henggit sampai beratus-ratus kat mall tu memang idak la..membazir..duit kalau pandai manage memang kita x akan rugi oo…

Btw semalam aku bersama Mr driver ku pergi ke Kubang Semang semata2 nak pi ke ledai bundle ni..Ni pun hasil maklumat aku dpat dari blog http://www.jumiesamsudin.com ..memang time godek2 blog ni aku tertarik dengan apa yang bloggers ni ckap..

Maka..selepas balik koje dan Mr driver dalam mood baik maka kami pun pergi la ke RMY Bundle di Kubang Semang ni..Nak di jadikan cite location die memang dekat dari rumah aku..About 6.7km kalau ikut Waze dari Seberang Jaya..Memula tu tersesat la jugak  dan ditambah pulak bateri driver n co-driver habis teruihh…adoi3x..Last2 kiteorg dpat jmpa tp x sempat amik pic
Tapi kedai bundle ni senang dicari taw sbb location die memang di tepi jalan sebelah kiri..Masa mula2 aku sampai tu lori bundle bru sampai…wahhhhhhhh!!!so lucky day…plak owner RMY bundle ni suruh aku bkak sendiri packing bundle yang besaq tu…waaaaaaaaaaaa…lagi la aku suka..

waaa...xnak balik...kasut x jumpa..adoiii!!!

Memang aku plih habis…tapi syang x dan amik pic…tapi ,mostly yang aku pilih kebanyakan jeans,jacket jeans, belt, kemeja, tshirt and dress…penuh 1 beg plastic sampah tu aku borong…herge?????herge dye bagi buat aku nak pengsannn..RM23 only!! omaigoddddd…..


tenggelam dalam timbunan baju...


memang borong habis aku semalam sampai 4 kali aku kene basuh baju harini..tapi aku puas hati sebab jeans aku dapat banyakk…hahaha

ko ingat senang ke nak beli jeans..paling cikai jeans cap ayam yang baru pun rm25..haaa..ko tengok aku dapat jeans semalam hamper 10 helai x termasuk yang len bru rm23..brand lagi power aku dapat semalam macam Guess,Levis,Voir,MnG dan x sempat nak belek..

Korang mesti x sabaq nak taw location aku pi semalam kan3x???Jawap lah ye3x..hahaha


How to go there?
Okay u olls.  Cara mudah untuk u olls ke sana.

1.      Masuk highway BKE (Butterworth - Kulim Express) dari bulatan Seberang Jaya tu menghala ke Kulim.
2.      Lepas tol yang pertama (RM1.60) ampa akan nampak simpang kiri bertajuk "Kubang Semang".  Masuk simpang kiri itu.
3.      Simpang kiri tu actually macam jejantas/ jambatan yang akan membawa kita ke arah kanan lebuh raya.  So terus saja masuk kanan.lepas naik jejantas.
4.      Lepas turun ke kanan kita akan jumpa traffic light simpang tiga.  So amik kiri.  
5.      Drive sampai hujung kita akan jumpa simpang tiga traffic light lagi.  Kat sini kita akan jumpa Masjid Kubang Semang kat kiri kita.  Dan stesyen minyak MOBIL di kanan kita.  Masuk kanan.
6.      Okay,  kat sini slow slow perlahankan kereta dan u olls akan nampak LEE BUNDLE kat blah kiri jalan.  

Google Maps

1 comment:

  1. Kedai pak ngah saya tu..dy memang suka sedekah..:)

    ReplyDelete