Follow Me

Sunday 7 September 2014

LUCY Review

haii uolls...

1st bila Mr.F ajak tengok cita ni memang malaihhhh giler kentang nak pi..Sebab sebelum2 ni ramai yang komen cita ni x best la,rugi duit beli tiket la,x paham la jalan cita diaa and bla3x..

So aku dengan muka yang terlajak malas ni ponn follow la Mr.F..1st bila start cita dia memang aku fokus habis la..sebab takut tak paham..Lepas tu bila cite tu ddah smapai kat tengan pe semua memang aku terpaku pada cite ni..huhuhu

Sebab pada aku yang sememangnya skema ni aku memang suka tengok cita yang berbentuk sains fiksyen..Sebab cara ni la kita boleh ingat balik teori2 lama yang saintis dulu cipta and pasal fakta2 sains..Yes i know ada sesetengah pihak cakap yang sains ni benda yang memboringkan..nak bagi menarik kita just tengok olahan movie yang producer luar buat.

Ni ja cara kita akan taw pasal teknologi, sains, mathematics and human being are mixed in 1 movie..So, korang pi la tengok cita Lucy ni..I give this movie 5 star because memang this story buat aku terpikiaq macam mana la dunia ni 10 tahun akan datang??penularan drug, sosial and etc


Lucy..baru nak review arini..nampak beno aku ketinggalan zaman ni

muka Scarlett Johansson memang psiko at this part!!!!


haaa..yang lelaki dalam tu pun aku minat jugak kalau buat cita science fiksyen ni

So,lets go guyss see Lucy movie okie!!!!

No comments:

Post a Comment