Follow Me

Sunday 7 September 2014

Kepala Batas Restoran

hii uolls...

weekend haritu memang my busy day..p kuala muda amik ikan la, tngok Lucy and bnyk lagi bnda yang aku buat..Live is wonderful..so before we are getting old better we do some activity that make us happy wokeyyyy...

Now my time to make a food review..Haritu memang planning aku nak pi kedai Happy Home area kepala batas tu..sebab barang kat situ memang murah..bayangkan tong sapa RM1.20 jaa...sapa nak bagi mai habaq kat cheqq..Memang aku pi situ haritu sebab nak mencari bakul baju..yela busy sampai malas lipat baju..nak bagi kemas bilik tu last solution sumbat ja dalam bakul..huhuhu..nak cari semak balik..adoiii

ok..kedai ni aku pi hari Jumaat malam..memang time pi situ ada band bagai..yela nak tunggu menu sampai penuhkan telinga dengaq lagu dulu..kita pun boleh request lagu apa for FOC..hahahaha...

time haritu disebabkan dan kenyang,so aku pun order potato wedges je..Mr F plak order chicken chop mushroom..ayaq plak order lime juice and teh o ais laici..Perghhh memang sedap la makanan kat sini and herge dia memang berpatutan...sedap toksah cakap sebab memang sedap pommm....

So,kepada sapa2 yang p kepala batas tu lets go to this restoran..Actually i cant remember the restoran name..but this restoran allocate near Fareeda shop if i not mistake..xpe2..nty aku cari balik nama kedai tu...Nak lagi ingat kedai tu ramai gila orang and ada band nyanyi lagu kat situ...

ni ayaq yang aku n Mr F order...memang modern betoi deco dia

chicken chop mushroom

chicken chop mushroom..so yummyy!!!!!

so, jom pakat2 mai Kepala Batas ok..memang terbaik la dia punya makanan..:)

No comments:

Post a Comment