Follow Me

Sunday 9 November 2014

Movie Review: Annabelle

Assalamualaikum...

Okie this time nak review pasal Annabelle plak..Memang dah lama tengok tapi still gedik nak buat review jugak..


Click this video to see the official trailer of this movie!!!


SYNOPSIS:
This spin-off from James Wan's "The Conjuring" features the terrifying doll from the first movie that's possessed by a demon. Here, Annabelle threatens a young couple, Mia and John and their newborn baby, when John unknowingly brings the doll back to their home.

Banyak jugak la adengan dalam film ni yang membuatkan aku mampu hilang jantung..Film ni penuh dengan suspens dan bagi aku memang patung dia sangat hidup..fuhhhhh!!

Time tengok cerita ni pun MR.F banyak gila kuaq pi toilet.Satu pembaziran wang keluar yang sedang berlaku...Aku yang sememangnya penggemar cerita-cerita seram memang tak berganjak langsung.Sebab cerita ni penuh suspens yang kita nak taw lepas ni jadi apa and bla..bla..bla..

Untuk plok cerita Annabelle ni please click here -------->>>>>>> Annabelle Plot Review

Patung yang mempunyai roh jahat!!


Part ni memang suspens dalam cerita ni

Kalau aku lebih rela tido!!zzzz


The real Annabelle Doll

Untuk movie ni aku bagi 4 star out of 5 stars sebab memang menakutkan jugak la bagi aku and plot dia mudah untuk dihadam..

So,lets get the DVD for this film wokeyyyy....



No comments:

Post a Comment