Follow Me

Monday 13 October 2014

Handbag Promotion (SPECIAL EGYPT PRINT SHOULDER BAG)

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Now, saya tengah menjual handbag yang berkualiti lagi murah..so kalau nak jom2 cuci mata di page saya ini :

Handbag Malaysia Murah

Memang spesel price la saya bagi kat korang..so untuk entry kali ni saya nak memperkenalkan New Handbag Collection yang saya jual..

SPECIAL EGYPT PRINT SHOULDER BAG
SKU BZP                            : 1732grn
Weight (kg)                         : 0.5000
Color available                    : White,Rose,Pink,Orange, Green, Cyan, Black
Material                               : PU
Width (cm)                          : 40
Height (cm)                         : 29
Bottom Width(cm)               : 14
Handle (cm)                        : 23
Strap (cm)                           : n/a
Pocket Inside Bag               : 2
Pocket Outside Bag            : n/a
Price                                    : RM 50

Jenis handbag yang in stock 

Inside handbag..Memang besar dia punya space

Pandangan sisi bag..:)

Jenis kulit PU 

Ukuran hangbag ni...

Clay colour


black colour

white colour

pink color

rose colour

orange colour

green color

No comments:

Post a Comment