Follow Me

Monday 27 October 2014

Online Shopping Review : MommyNbaby-Zone-syad

Assalamualaikum....

Di penghujung bulan ni semua dah nak dapat gaji kan3x??? Well uolls kalau nak beli blouse chiffon, Tutu skirt, dress and tudung/shawal dalam satu harga boleh la like page ni : 

Aku memang selalu beli combo2 set ni dengan k.syad...Memang murah and yang paling penting kita boleh mixed and match..Memang berbaloi pada aku la kalau kita membeli dalam combo set..Menjimatkan yang penting bagi aku yang masih bergelar pelajar ni..

Well nak taw x ak beli apa dengan k.syad ni?? jeng3x....

ni adalah page yang banyak menjual combo set ni : klik sini


combo set yang aku pilih : Tutu skirt, chiffon blose, tudung bawal..

cuma this time dress dalam set combo ni aku tukar,,memang best shopping dekat sini sebab kita boleh jugak request nak tukaq2 combo set kita okie...


dress dalam  combo set yang aku pilih aku trukar dengan combo set ni..purple dress...disebabkan aku ketandusan baju kaler purple so aku pilih set ni..huhuhuhu

uolls percaya tak all this item 4 in 1 dalam set combo ni cuma RM110 include postage...kalau cost dekat luar la kita boleh calculate sendiri kan..

Tutu skirt : RM55
Dress       : RM50
Bawal      : RM10
Blouse     : RM35

Total yang kita beli kat luar nak2 semua RM 150 tu belom termasuk postage lagi..huhuhu
So lets go kita ramai2 pi serang page ni di facebook ea...






No comments:

Post a Comment